Autor ponad osiemdziesięciu utworów kameralnych, symfonicznych i elektroakustycznych, sześciu instalacji dźwiękowych i muzyki do ponad dwudziestu filmów.
Jego kompozycje były dotychczas wykonywane w Europie i USA, m.in. na festiwalach:
Audio Art Festival, CAFe Budapest Contemporary Arts Festival, CIME 38th Festival, Warszawska Jesień, Poznańska Wiosna Muzyczna, Átlátszó Hang New Music Festival, Earth Day Art Model, MDF Festival MUSIC.DESIGN.FORM, Young Composers Meeting 25th, Festival De Música I Vuelta al Mundo, Sound Art Festival.
Pracował z: Filharmonią Poznańską, Filharmonią w Szczecinie, Filharmonią Rybnicką, Orkest de Ereprijs, E-MEX Ensemble, Trans-for-Matha Ensemble, λ-ensemble, Liebchen–Kwiatkowska–Pałosz Trio, Polish Violin Duo i wieloma innymi.
Jako dyrygent wykonał (i nagrał) kilkadziesiąt utworów muzyki klasycznej i nowej. Na stałe współpracuje z Poznańską Orkiestrą Laptopów λ-zespołem oraz Zespołem Trans-for-Matha, którego jest współzałożycielem.
Członek Studia Muzyki Elektroakustycznej Akademii Muzycznej w Poznaniu SMEAMuz Poznań), członek Polskiego Towarzystwa Muzyki Elektroakustycznej, członek Związku Kompozytorów Polskich.
Najważniejsze prace:
Warianty zdarzeń (2021) dla orkiestry kameralnej
Tactile thresholds (2021) dla orkiestry laptopowej
POLSKA 2020 (2021) interaktywne audio-wideo
Jest na to czas i miejsce (2020) interaktywna wideo-opera
Rearrangeable (2020) for ensemble and interactive spatialisation
Mikstury skontrastowane (2020) na skrzypce lub altówkę solo
Benign M. (2020) dla trio i na taśmę stereo
Koncert (2019) dla orkiestry kameralnej
Spatial counterpoint (2019) for 8-channel tape
Słyszę, że patrzysz (2019) spektakl multimedialny
Five roots (2019) na smartfony i live electronics
Nu (2019) na saksofon altowy i live electronics
Hùndùn (2019) na perkusję i live electronics
Myśl syntetyczna (2019) na dwa mezzosoprany, tenor, baryton, elektronikę i orkiestrę
Skry (2018) dla tupy, dyrygenta i ruchu skokowego
Uwertura (2018) na orkiestrę i taśmę stereo
Hippocampbreak (2018) na instrument basowe, live electronics, 6w1 (2018) puzon basowy, sekstet puzonowy i live electronics
The blue oranges (2018) na fortepian rozszerzony i orkiestrę
Loosing (2018) na akordeon i taśmę stereo
THE MARK (2018) interactive installation
Pneuma (2017) na flet basowy, kontrabas i live electronics
Pensiero sospeso (2016) na orkiestrę
Four of me for off me (2016) na cztery wiolonczele i orkiestrę